Vanliga frågor

Läs vår FAQ innan du skickar ett meddelande till oss.

Du kan göra beställningar från vår hemsida på det snabbaste och säkraste sättet. Kortinnehavarna måste erbjuda kontaktinformationen på plats så att vi får ditt namn, adress, stad, stat eller provins, postnummer, land, telefon och e-post samt ekonomisk information och beställningsinformation. Denna information samlas in och används för att behandla transaktionen och för intern redovisning och andra procedurer. Och systemet kommer att skicka en orderbekräftelse via e-post för att bekräfta all information korrekt för varje beställning.

Nej, det finns ingen moms på vår sida.

Alla onlinebetalningar är säkra och säkra. Vi har skapat en säker transaktionsmiljö. Beställningssystemet vi använde är industristandarden för krypteringsteknik – för att skydda din privata information som är registrerad på vår webbplats. Krypteringssystemet ger dig säkerhet och sinnesfrid när din webbläsare och lokala nätverk stödjer användningen av krypterade dataöverföringar.

Om du stöter på det här problemet, försök med följande steg: Rensa först cookies, starta om webbläsaren, stäng av brandväggen och försök sedan igen. För det andra, om problemet kvarstår, ändra en annan dator eller en annan webbläsare, till exempel Firefox, och försök sedan. Eller så kan du försöka logga in efter flera timmar. Till sist, om stegen ovan inte fungerar kan du kontakta oss.

Ja, om du inte är nöjd med ditt köp kan du kontakta oss för byte eller retur. Vår returpolicy gäller inom de första 2 veckorna efter att du mottagit produkten. Produkten får inte vara sliten eller skadad. Om du av någon anledning inte är nöjd med varan, men felet inte orsakats av oss, bör du betala för fraktavgiften och bankserviceavgifterna för byte av varan. Om du begär en återbetalning kommer vi att dra av fraktavgiften från ditt konto. Men om faktiska bevis för att felet orsakades av oss, skulle vi ta fullt ansvar och skulle inte ta ut någon extra avgift.

Vanligtvis skickar vi varan och ger dig ett spårningsnummer inom 24 – 48 timmar efter att beställningen lyckades. Vi skickar spårningsnumret och spårningswebbplatsen till dig via e-post (så se till att e-postmeddelandet du anger är effektivt). Observera att transportörens webbplats kanske inte uppdaterar register och paketstatus i tid. Och om du inte får ditt paket inom 15 arbetsdagar, kontakta kundtjänst för hjälp.

Ibland är det några dagars försening om frakten säkerhetskopieras på grund av stor efterfrågan innan varor dyker upp i systemet. Eller spårningssystem kan försenas på grund av vissa faktorer i DHL- eller EMS-spårningssystem.

Ja, vi är professionella på att bearbeta internationella affärer och har rik erfarenhet av att göra detta. Hittills tar vi emot beställningar från de flesta länder i världen, såsom Australien, Belgien, Kanada, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Grönland, Japan, Korea, Luxemburg, Malaysia, Nya Zeeland, Norge, Portugal, Spanien, Sverige , Schweiz, Taiwan, Storbritannien och USA direkt via vår webbplats. Om du inte är säker på leveransdestinationerna, vänligen kontakta oss så kommer vi att svara dig i tid.

Total tid består av två delar. Den första delen är handläggningstiden. Detta är tidpunkten från när din begäran om utbyte eller återbetalning, plus vårt bearbetningsförfarande. Den andra delen är den faktiska leveranstiden. Det här är den tid det tar för paketet att bytas ut och återlevereras till dig. Det tar vanligtvis 5-15 dagar. För återbetalning tar det cirka 2-3 dagar för kreditkortsföretaget att behandla återbetalningen, du kan kontrollera ditt kreditkortskonto 15-60 dagar senare. Det beror främst på överföringshastigheten mellan olika banker i olika länder. Kontakta oss gärna om du inte får det efter 60 dagar!

Det beror på. Om du av någon anledning inte är nöjd med varan, men felet inte orsakats av oss, ska du betala för fraktavgiften och återfraktavgiften för varubyte. Om du begär en återbetalning återbetalas inte den ursprungliga frakten. Men om faktiska bevis för att felet orsakades av oss, skulle vi ta fullt ansvar och skulle inte ta ut någon extra avgift.

Alla produkter från vår sida tillhandahålls av den officiella samarbetsfabriken, skillnaden är att vår pandora inte har det identitetsnummer som den officiella butiken kan tillhandahålla och vi kan endast erbjuda hongkong-faktura.

Skicka ett mejl till oss